درد شدید معده و می آید در بیماران CKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به عنوان کلیه موفق به فیلتر خون به درستی، بیماران ممکن است با درد معده شدید است که می آید و اغلب می رود گرفتار. چرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه این علامت؟

به طور کلی، چند شرایط می تواند این مشکلات را ایجاد کند و به علت زمینه ای از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است. اگر درد معده می آید و می رود در شما و شما نیز بیماری کلیوی داشته باشد، شما باید اول پیدا کردن آنچه باعث می شود که مشکل و برداشتن قدم های مناسب.

سه شرایط می تواند درد معده یا درد شکم باعث وجود دارد.

1. نشت پروتئین: اگر گلومرول آسیب دیده، مقدار زیادی پروتئین نشت به ادرار. این ممکن است فشار اسمزی خون به کاهش است که تمایل دارد به جلو و مایع را به رگ های خونی را. هنگامی که مایع اضافی را حفظ در معده و معده آسیت درد است فقط یک نشانه ای از این مشکل رخ می دهد.

2. عفونت: وقتی که کلیه ها می توانید محصولات و سموم دفع زباله از بدن نیست، مقدار زیادی از مواد مضر در نقاط مختلف بدن تجمع می یابد. سپس، بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه در معرض خطر عفونت هستند. اگر معده درگیر است، درد معده زندگی بیماران زیادی را تحت تاثیر قرار.

3. کیست کلیه و یا سنگ کلیه: در برخی از انواع خاصی از بیماری مزمن کلیه، سنگ کلیه از عوارض شایع است. هنگامی که یک سنگ کلیه بیش از حد بزرگ می شود، می تواند انسداد به راحتی می شود. اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است بزرگ بیماری کلیه پلی کیستیک، کیست های کلیوی نیز می تواند به درد شدید معده می شود.

به طور خلاصه

در حال حاضر، ما باید یک مرور کلی از درد علل معده برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه. درمان باید از وضعیت بیماری بیماران تکیه می کنند. اگر شما را پیدا کند که چه چیزی باعث معده شما و یا درمان موثر، شما می توانید کمک سفارش آنلاین. ما خوشحال به شما برخی از راهنمایی را به صورت رایگان می باشد.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1869.html





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، علائم بیماری های مزمن کلیه و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: